Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gaidal | użytkownik

imię i nazwisko adresWarszawa zarejestrowany27.02.2008 @01:13:53 ostatnio na stronie28.12.2016 @09:19:20



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty33 komentarze1841 posty na forum0

komputer / sprzęt
Olympus u700

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Quentel    18.08.2008 @01:21:39
zgadzam się z Twoim komentarzem, może, może.
~GBabalicki    18.08.2008 @01:05:35
Dziekuje bardzo
_______
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce
~minimargotka    18.08.2008 @00:58:11
chyba nie - bo rzecz sie działa na karuzeli, pierwsza jazda w życiu, może raczej - lekki szok?))))))))))
_______
Nie krytykuj jesli sam nie masz się czym pochwalić !!!
~bublaczek    17.08.2008 @10:32:19
_______
moje feszynowe: http://katarzynagola.digart.pl/
~ToksycznyCukierek    17.08.2008 @02:12:57
mieszkałam tam chwile
_______
...z marzeniami pod reke chodze...
~Agatita    17.08.2008 @01:03:40
Heheh..ojj nieepojechałam Cie gdybym to zrobila, odczułbyś to napisalam tylko swoje zdanie, a Ty swoje i już ale i tak ciesze, się ze zdjęcie wywołuje jakieś emocje, dyskusje, to dobrze świadczy...:D

ps. możliwe, że wrzuce jakieś zdjęcie gdzie będą bioderka ale niestety Nina jest chudziutka i nie ma ich zbytnio...heh pomimo wszystko uwielbiam ja fotografowac:D

pozdróweczka , peace
_______
...PER ASPERA AD ASTRA...
~Agatita    16.08.2008 @21:47:56
każdy ma prawo do własnego zdania..ja się z Twoim nie do końca zgadzam..w zdjęciu nie ma za dużo kontrastu bo to fota crossowa, wiec jest go mniej..prawa reka..heh nie było to pozowane, łapałam w ruchu, kiedy Nina poprawiła włosy i mi sie udało..( jedno z kilku wyszło git..ciut gruba? widać, że to materiał a nie modelki tusza poza tym czy modelka nie może być troche większych gabarytów? co to za dyskryminacja kobiecości ?? :/

pozdróweczka
_______
...PER ASPERA AD ASTRA...
~Agatita    16.08.2008 @21:35:06
dziwnie? możesz rozwinąć :D
_______
...PER ASPERA AD ASTRA...
+biankakielbasa    16.08.2008 @21:31:59
no bo ja wszystko niszczę, wieeem, złooo, szataaan, itp. ^^
jak ktoś się przejmuje to niepotrzebnie, wszak wystarczy słuchać siebie i EWENTUALNIE uwzględniać zdanie świata :P
ach, żeby to się tak dało
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    16.08.2008 @21:21:36
owszem, najgorsze to lecieć jak koń z klapkami na oczach i słuchać ślepo wszystkich wskazówek :P
tak tak ciekawość to jest u normalnych ludzi ^^
u mnie to się nazywa "chore oko" xD
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    16.08.2008 @21:11:56
no ogólne zasady są, wszak bez nich byłby chaos a od chaosu się zaczęło xD
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    16.08.2008 @21:11:18
pozory. trza sprawiać pozory, bo Cię zjedzą
dziękować wielce ^^
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    16.08.2008 @21:04:47
mam nadzieję, że nie wybierasz tego pierwszego, to niszczy fotografię xD
ewentualne zastosowanie się do kilku rad na temat pracy, którą wcześniej widziałeś w inny sposób to normalna sytuacja, zatem o tym nie mówię :P
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    16.08.2008 @20:57:46
mnie też z tego względu wielu ludzi, niemniej jeśli wolą nieszczerość z mojej strony to raczej nie mam większego pragnienia ich aprobaty :D
lepszy to kwestia względna - zależy od ludzi zdjęcia oglądających, zatem wystarczy być wystarczająco dobrym wg samego siebie :P
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    16.08.2008 @20:52:27
ja wolę szczerość od początku do końca xD
akurat co do moich zdjęć nikt mi zdania na ich temat nie zmieni
wszak to autorowi powinny się podobać :D
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    16.08.2008 @20:48:32
zawsze daję szczere, przykro mi :D
po cholerę komu nieszczere?
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    16.08.2008 @20:43:07
oj można...
dzięki
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
-criso    16.08.2008 @16:32:27
dzieki:
~ntgirl    16.08.2008 @15:21:58
dziękuje
Ja jestem taka troszkę czasami niepokojąca
ooo nowe zdjęcie profilowe, grzywkę masz ładną ładne.
_______
Suma wszystkich smutków, równa się sumie wszystkich radości
~marzycielka67    15.08.2008 @14:33:29
dzięki.
~maxwas    15.08.2008 @13:29:27
dzięki
~CichoCzarna    14.08.2008 @00:32:29
~CichoCzarna    14.08.2008 @00:28:17
ja to odbieram jak komplement, więc dziękuję
~misslaline    13.08.2008 @22:28:56
Ajj, dziękuję, to miłe. (;
_______
And he loves her more than life.
~misslaline    13.08.2008 @22:23:56
No, no, brawa.
[Podaje cuksa].
_______
And he loves her more than life.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt